Nerdeyse 5 aylığız, 2 haftadır meme mama olarak devam etme durumunda kaldık. Zaten doğduğundan beri gazlı bebek olduğu için hipp combiotic başladık. Ama akşamları yine de ağlatacak kadar gazı oluyor. Kucağımda 1 saat dolaştırıyorum rahatlasın diye, masaja izin vermiyor. Mama değiştirip sma comfort versem fayda görür müyüm sizce?