ozlem2622 Arkadaşlar merhaba benim 15 aylık bir oğlum var, göbek deliği dışa doğru ve şişkin zamanla geçer dedim ama geçmedi acaba göbek fıtığı olabilir mi? Resimlere bakıp yorum yapar mısınız yoksa normal bişey mi?
HavvaHalil95 ozlem2622 fıtık kemeri al benm kızımın öyle geçti prematüre bebekti çok ağlamış kuzum küvezde kemerle geçti yoksa ameliyat dediler
Kubrasolmmaz ozlem2622 benim oğlumda oldu çok ağlayan bşr bir bebek değildi ama gaz yüzünden kendini sıkınca dışarı çıkmıştı doktora götürdüm zamanla içeri giriyor dedi ve gerçekten girdi sorunsuz atlattık eğer olursa beyaz 💩 görürseniz bağırsak yüzünden olabilir mutlaka getirin demişlerdi çok şükür olmadı korkmayın para vs bağlayayım demeyin hava alması gerekir göbek deliliğinin