Symnlrg Arkadaşlar, bebeğim çok kilolu diye tedirginlikle doktora gittim ve cidden kilosunu fazla bulup bana süt yapabilecek neler yediğimi sordu, bende kayınvalidemin bana öğrettiği buğday çorbasından bahsettim . Sonuç olarak çorbayı haftada bir yememi önerdi. Çorba hem sütü arttırıyor hem de kalitesini arttırıyor. Mutlaka denemenizi tavsiye ederim
öncelikle buğdayı 2 gün suda bekletiyoruz. Kesinlikle haşlamıyoruz ki tüm doyuruculuğu içinde kalsın. Sonra 5 er yemek kaşığı olarak paketlere ayırıyoruz. 1 paketi kullanıp diğerlerini buzluda atabilirsiniz. Yapımı ise, 2 yemek kaşığı mısır ununu 1 yemek kaşığı zeytinyağında kavuruyoruz. Kavrulan una 1 yemek kaşığı çörek otu atıp 1 , 2 Dk daha kavuruyoruz. Sonra buğdayı atıp üstüne direk 5 su bardağı su (1 litre) koyup kaynatıyoruz. Çorba kıvam alınca içmeye hazır oluyor. Ben içine tadı güzel olsun diye çörekotunu kavururken çeyrek et bulyon da atıyordum. Çorbayı sabah kahvaltının yanında ve akşam 1 kase yiyoruz. Buna ek olarak ben günde 1 çay kaşığı tahin 2 parça ceviz ve 1 büyük bardak Rezene çayı da içiyordum. Ayrıca havuç ve koyu yeşil yapraklı sebzeler de çok iyi süt yapıyor. Sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz. Hepimize bol bol sütlü günler dilerim