Merhabalar bebeğim 2 aylık yaklaşık 5 gündür kakasını yapmıyor ama aşırı bir gaz sancısı ağlama krizi de yok. 10 güne kadar yapmaması normal kabul ediliyor biliyorum ama kaka yapmasını istiyorum sanki rahatsızmış gibi geliyor bana.
Bir diğer sorunumuzda kulağında akıntı olması. Neden oluyor bilen var mı