Hilalceee Canim sade veriyorum ben bebegim bunu kulladgmda henuz 2 aylikti tat gelisimi henuz olmadigi icin almisti suan 4 ayligiz alisti tadina. Senin bebegin buyuk oldugu icin kabul etmemesi normal tat gelisimi olustugu icin kabul etmiyordur. Biberon degilde kasikla vermeyi dene istersen , emzik kullaniyorsan arada emzigini koy agzina sonra cikar tekrar mamayi ver.