Anneler, bebegim 5 aylık. Saçlarımı 40 gunlukken siradan bir boyayla boyamistim. Simdi tekrar boyatmak istiyorum ancak hangi boyayi tercih etmeliyim bilemedim açıkçası sizlerin deneyimlerini öğrenmek istiyorum. Doğal ve organik saç boyaları olacak tercihim. Sizler neler yapiyorsunuz bu konuda? Tercihleriniz neler?