Mommyss mrb..10 aylık kızım normal şartlarda günde üç defa 180 CC mama yerdi iki kez yemek ve meyve olarak beslenirdi..ek gıda aynı düzeyde ama mamayı üç kez napsamda yediremiyorum iki kez aliyo bazen onuda almiyo..donem dönem red ediyo biz şuan o surecteyiz..o yüzden mamasını kahvaltı muhallebi tarzı şeylere koyarak gün içerisinde hiç almama ihtimaline engel olmak istiyorum…