Bebibebi Olmadı bir türlü öğrenemedik ne yaptıysam çişini tutamıyor 2 yaş 7 aylık kakayi öğrendi ama çiş yok önerisi olan var mı
Emirin_Annesi10 Bebibebi demekki zamanı değil benim oğlum 27 aylık yazı bekliyorum. Şuan yeni yeni konuşuyor derdini anlatmaya çalışıyor ozamana herseyi biraz daha anlatır ve biraz daha büyür. Acelemiz yok ben hiç görmedim 10 yasına gelipde bez kullanan