Deletedmom_62 Havuçlu başladık haşlayıp çatalla ezdim hiç sevmedi ögürmedi ama çıkarmaya çalıştı yeniden yeniden verdim yarim cay kaşığı kadar yedirdim kalanını da bir iki saat sonra vericem umarım alışır alışır dimi kızlar 😁😄
Besraesin Deletedmom_62 bızımde bugun ek gıda tadımlarımızda3. Gunumuz ılk gun catalla 2. Gun çatal püre verdım ılk gun ogurdu 2. Gun dılıyle hem hosuna gıttı hem cıkarttı bugunde 3. Gun baya baya yalandı saplattı ağzını bende tesvık ııcn onun gıbı saplatarak durdum karsısında gayet iyi gidiyoruz
Deletedmom_62 ikizannesi4242 ben yoğurt daha önce vermeyi denemiştim ama çay kaşığının ucuyla bile yememesine rağmen bugün gün alttan gaz çıkardı o yüzden yoğurtlu sebzelerden sonra vericem bebeğim zaten kolikti ondan yoğurda biraz daha zaman var bizim icin
Deletedmom_62 Besraesin ben de kaşığı ağzıma aliyormus gibi yapiyorum ham ham falan yapiyorum😀 inşallah ek gıdaya sever doğduğundan beri mamayla beslendiği için biraz vicdanım rahatsız , ek gıdadan güzel vitamin almasını istiyorum
Besraesin Deletedmom_62 inşallah severler suanlık ıyı gibi yoğurt mayaladım yarın yogurt deneyeceğiz bakalım 😂mama anne sütü bi şekilde büyüyorlar