Kızım 3 yaşında 2.5 yaşında tubalete alıştırdım hamileyken. Neyse kardeşi oldu 2.5 aylık oğlum Sımdı. Kızım artık 1 aydır tuvaletini söylemiyor büyük küçük yapmaya başladı neden olabilir bu tuvalet gerilemesi . O kadar iyiydik ki hep söylerdi çok üzülüyorum çok yorucu oluyor benim ıcın çünkü küçük bebeğim var o öyle yapınca falan temizlemesi çok zorluyor beni büyüdü çünkü . Neden yapıyor ya o kadar anlatıyorum yaşayan var mı ne yapsam