Bereninannesi_ 1. Ay aşısında banyoyla ilgili bişey dememişti bize ebe. 2. Ayda 3 gün yaptırma dedi verem aşısı olduğu için
Pnr0190 Ardenylcnky ben özelde yaptırdım.1 ay alışını onlar da yapıyormus.Dün yaptırdık hatta çok şükür ateşi olmadı ama huzursuzluğumuz devam ediyor.😞
Pnr0190 Kado87 ücret ödemedik.Doğumu Acıbadem de yapmıştım belki ondandır bilmiyorum ama sadece 2. Ay aşısını sağlık ocağında yaptır dediler onlarda o olmuyormus .
Kado87 Pnr0190 saol canimm bende yarin gitcemde hastaneye 1 ay kontrolune orda yaptrsammi dedim turkiye hastanesi benimde.