Arkadaşlar merhaba,
Bir kaç gündür karnım ağrıyordu adet olacağımı anlamıştım 3 ay önce doğum yaptım, ve meme reddi yaşıyorum. Sütüm azaldı ve bebeğimde emmek istemiyor. Bunu yaşayan var mı? Düzeliyor mu? Adetle ilgili mi yoksa başka birşey mi acaba? 4 saattir ağlıyordu çocuk, en sonunda artık mama verdim rahatladı ve uykuya daldı. 🥺