Kızlar kızımın öksürüğü hırıltısı vardı özel Bi hastaneye gittik 6 iğne ve hava verdi 1 hafta kullandık sonra hırıltısı gecmedi diye antibiyotik yazdı hava yada devam et dedi salı günü kullanmaya başladım çarşamba günü kızım ateşlenmeye başladı ishal ve kusma eklendi Bi de yanına cumaya kadar bekledim bu arada iştahıda gitti tabi cuma gecesi hastaneye götürdüm antibiyotik zehirlemiş dedi serum yapıldı ama hala ne ishal ne ateşi geçmiş durumda ne yapacağımıda şaşırdım kaldım artık hiç istemem ama böyle Bi durum yaşayan var mı