yapmaevladim Minikom33x 10 aylık olduk hala bir şey yok ortada , bu gidişle direk yürüyecek heralde diye düşünüyorum
hunilimomm Minikom33x büyük kızım tam 6. Ayına girdigin de emekledi küçük de şimdi 5 aylık daha bir belirti yok dönme de yok 😂
yapmaevladim Minikom33x bende isterdim çok bekledim emekler diye ama maalesef her bebek emeklemiyo malum , bıraktım bende kendi haline 😄