Arkadaşlar ben bu ek gıda meselesinde çok zorlanıyorum. Tarif bulamıyorum. Bebeğim 6 ay 28 günlük oldu. Herkes değişik bir tarif yazsa bütün anneler nasiplense. Eminim ki zorluk yaşayan birçok anne vardır burada.
Bir de üste sabitlense herkes görse 🙏❤️ @NaimeYilmaz
Bu arada doktorumuz 7. Ayda iki öğüne geçeceğiz demişti. kahvaltı öğünü de ekleyeceğiz. Yumurtanın satışını, peyniri vs ne zaman tattırmalıyım?