Aslan-K Arkadaşlar 50 günlük bebeğimin burnu akıyor,öksürüyor ,geniz akıntısı da var. Dün sesi de kısıldı. Anne sütü alıyor ama sanki bi faydası yok gibi . Halsiz kaldı paşam . Bi önerisi olan var mı ? Ne yapabilirim iyileşmesi için
Beyza23 Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun benmde büyük oğlumdan grip geçti bende oldum sonra 50 günlük bebeğim de grip oldu. Öksürük vs vardı ateş hiç olmadı her ihtimale doktora götürdük ve aşırı sıkışık tıkalı nefes alamıyormuş acil elimden aldılar müdahale edip 8 gün hastanede yattık tedavi gördü ve evde de 1 ay hava kullanmaya devam edeceğiz. Bağışıklık sistemleri sıfırmış ve anında ciğere inmiş normal bir grip bu hale getirdi aman diyim ihmal etmeyin çok dikkat edin ..
Beyza23 Üç gün boyunca emzirmem yasaktı ciğerine kaçar diye izin vermediler damardan beslendi. Emzirmede zayıflık nefes almada güçlük ateş hırıltılı öksürük vs varsa doktora gidin . Doktor bana öyle demişti
Aslan-K Doktorumuza söyledim sadece serum fizyolojikle burnunu aç dedi . Bir de nebulizatörle buhar ver dedi . Çok kötü değilse getirmene gerek yok dedi . Biraz halsiz uyuyor ama uyanıkkende neşesi yerinde maşallah . Bilemedim . Doktor önemsemiyor mu acaba . Sizin ki çok mu kötüydü ?