Sila_12 atak dönemlerinde, diş dönemlerinde olabiliyor böyle şeyler. Mamayı mı istemiyor biberonu mu önce ona bakın. Mamayı şırıngayla ya da kaşıkla vermeye çalışın bu şekilde içiyorsa sorun biberondadır. Benim bebeğim biberon reddi yapmıştı 4 aydır şırıngayla besliyorum. Bence mama değiştirmeden önce şırınga veya kaşık deneyin