gozgozanne Kızlar selam. Oğlum 6 aylık ve salyalarimiz oldukça fazlalaştı. Kehribar kolye tavsiye eder misiniz ? Gercekten ise yarıyor mu? Almak lazım mi Tecrübeli annelerin yazabilir mi🙏
Susamuru gozgozanne çok tehlikeli boğulan bebekler vardı ben asla almam üstelik boncuk yani kopsa ağzına atsa ne gerek var
_YanakReisinAnnesii gozgozanne salyasına çok iyi geldi . 16 dis çıkardı hiç salyalanmadı . Azı ve köpek dişlerinde 37 lerde seyreden bi ateşi oldu sadece belki de bünye meselesi tabi ki bilemiyorum bu ateş olayını
gamzes-26 Eşimin görev yeri mardindi 2 aylıkken oradan aldık agız suyu akması olmadı 6. Ayda dişleri cıkmaya başladı 17 aylıgız hâlâ takılı duruyor son dişlerimizde çıkıyor ateslenme de hiç yaşamadık belki bünye meselesidir bilemem