Merhaba 5 aylık bir kızım var önceden sakin bir bebekti 5. Ayla beraber sürekli kucak için ağlıyor kucağa aldığımda bir şeyler için sürekli homurdanıyor anlamadığım bir şekilde bu durum normal mi ilk bebeğim ondan soruyorum diş falan çıkarmıyor ona baktım gece uykusu normal