Merhabalar hanımlar 2 yaşında bir kızım var, oğlum 7 aylık. Kızım 6 aydan beri oto koltuğu ile yolculuk yapıyor şimdi oğlum için bir oto koltuğu almak yerine ablasınınkini kullansın istiyoruz. İkinci bir koltuk yerine de Kızım için oto koltuğu yükseltici diye bir ürün duyduk kullanan var mı aramızda ve de memnun olan? Kullanıp memnun kaldığınız markaları yazabilir misiniz🌸