Kızlar merhaba 10 aylık bir bebeğim var ve adetim 5 gündür geçiyor sizce gebelik varmıdır ? Bu arada benimm adetim asla geçmez her ay her ay erken olurum hatta ilk defa geçiyor ama test yaptım negatif sizce varmıdır varsa neden çıkmadı testte moralim çok bozuk