Sadece gece emmesini kesmeye karar verdim ve bugun 3. Gece olucak , ilk iki gece cok zordu sürekli kararli bir sekilde agliyor kafasini yerlere vuruyor 🥺, cok üzülüyorum ama ikimiz icinde en iyisi böyle , insallah bu gece böyle yapmaz , sabah 7 buçukta uyaniyor emziriyorum geri yatiriyorum 10 da uyaniyoruz kahvti yapiyoruz , siz ilk enzirmeyi saat kacta yapiyorsunuz yada kesme sürecinde kaçta yaptiniz ilk emzirmeyi , ve daha direnmesi nekadar surucek 😥