Mamay geçmiş olsun canım anlattıkların katılma nöbetine benziyor baya. o anları videoya cekmenizi istiyor doktorlar. benim kızımda olabilir diye daha yeni doktora gittin senin bebisin gibi olmuyor kendinden geçme ama kasılma var. bakalim Allah dermansız dert vermesin. insallah hayırlı güzel sonuçlar alırsınız