Merhaba hanımlar 13 aylık bir bebeğim var. Gece yarım saatte bir uyanıp emmek istiyor açlıktan olduğunu düşünmüyorum gündüz güzel yesede aynı şekilde uyanıyor geceleri. En son doktor kontrolünde orta kulak iltihabı olduğunu öğrendik. Gece yatarak emdiği için olur dedi doktor. Daha öncede gece beslenmesini kesmeyi denedim ama çok ağladığı için dayanamadım emzirdim. Ama artık sağlığı söz konusu ve bırakmak zorundayım. Gece beslenmesini kesenlerin tavsiyesine ihtiyacım var fikir verirseniz çok sevinirim. Uzun oldu biraz kusura bakmayın