Muserrefharman09 İki günlük bebeğim gece hiç uyumadı sabah 6 gibi yatırdım saat 13 oldu hala uyanmadı emzirmek için uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyor napmalıyım
Ikizannesi06 Muserrefharman09 mutlaka uyandırın sarılık olabilir. Topuklarından gıdıklayın çimdikleyin yanaklarını sıkın yüzüne su değdirin vs
Acabaymelike Muserrefharman09 sağdınız sütü ya da mamayı ağzının kenarından damlatın midesi doldukça uyanır şekeri düşmüş olabilir
elizabeth Muserrefharman09 uyanmıyorsa sarılığı yükselebilir dikkat edin. Bezini açın, üstünü çıkarın, topuklarına hafifçe vurun, burnunu sıkın hafifçe. Mama veriyorsanız uyusa da bir şekilde tutturmaya çalışın biberonu.
Mom0008 Muserrefharman09 bir süre 2 saatte bir uyandırıp emzirin benmde bebeğim hiç uyanmazdı üstünü çıkartır ayağıyla oynar altını değiştirirdik ayılsın diye yada poposunu suyla yıkardık ayılınca hemen meme verirdim uyumasın diye çenesiyle oynardım sürekli dürterdim sarılık sınırdaydı sabah akşam mama takviyesi yapardım en son saat başı emzirmeye başladım çünkü biraz daha yükselirse yatış verecekti şükür 2 ayın sonunda geçti baya uzadı bizim sarılık işi kan uyuşmazlığından
TheMeltem Muserrefharman09 mutlaka uyandırıp emzirin ben 3 saatte bir emziriyordum sarılık olmasın diye doktor 4 saati geçmesin diyordu topuklarını gıdıklayın uyandıramazsanız göğsünü ıslak mendille silin biz bir kere o şekidle uyandırabilmiştik küçükken
Huma_kus34 Muserrefharman09 ayaklarına dokunun çok uyumuş 2 günlük bebek bukdar uyumamalı onlar dakikada acıkıyolar
AhsenAhsen Muserrefharman09 Sarılık büyük ihtimalle. Doktora götürün. Sarılık çok hızlı yükselebiliyor bilginiz olsun.
Elika00 Muserrefharman09 aşırı uzun bir saat. En fazla 2 saat uyutmalısın. Hemen uyandır uyanmıyorsa üstünü soy gerekirse ıslak mendille hafif dokundur ayak tabanlarına hafifçe parmağınla vur burnunu hafifçe sık bu kadar uyumasına asla izin verme beslemen gerekiyor ben 2 saati bile beklemedim 1.5 saatte bi emzirdim sarılık riski çok olur hemen uyandır
Elika00 Muserrefharman09 ve arkadaş haklı muhtemelen sarılıktan uyanmıyor önce bi uyandırmayı dene emzir 1.5 saati aşma uyanmıyorsa hemen acile götür
Temmuz1 Muserrefharman09 ben de sarılık olabilir mi demeye gelmiştim arkadaşlar yazmışlar… en fazla 2 saate 1 uyandırıp emzirmeniz lazım.
Tweetyy Muserrefharman09 canım yazmislar zaten ama sarılık olabilir sarılık degilsede o kdr saat emmezse sarılığa dönebilir. Maks 2 saatte bir uyandırman lazım altını aç ayaklarına dökün yüzüne nemli pamuk sür vs vs bı şekilde uyandır. Ya da uykusunda emzir kucağına al çenesine dokun pitpit ağzını açar muhtemelen
Balkelebegi Muserrefharman09 doktorlar 3 saatte bir emzirin diyorlar ama 1 saatte bir emzirin ilk 15 gün. Benim kızım 3 saatte bir emmesine rağmen sarılık olmuştu. 1 saatte bir emzirerek düşürmüştüm değerini. Çok dikkat edin.
Emily37 Muserrefharman09 çok fazla uyumuş canım.2 saatte bir uyandırman emzirmen lazım.şekeri düşebilir sarılık olabilir ki mutlaka bi doktora gidin.benim kızımda uyurdu sarılık geçirdik 1 saatte bir sürekli zorla uyandırıp emzirirdim.altını aç yada tamamen soy bebeğini canım uyandırmaya çalış.
Ecemoz1 3 saatte bir emzirdim doktora göre 19.5 la yoğun bakımda yattı bebeğim. Saat başı emzirin. Sarılığını ölçtürün acil. Sarılık uyku yapıyo, kan şekerş düştüğü için baygınlık geçiriyorlar. 1 saatte bir emzirin lütfen ama acil hastaneye
bebekece Muserrefharman09 bebeğim uyanmasını beklersen 2 günlük bebek uyanmaz açlık hissetmez gaz sancılarıda daha başlamadı oyüzden doğumdan kalan uyuşuklukla bütün gün de uyur bu durumda sarılığı yükselir ve besin almadığı için şekeri de düşer ve iyice enerjisi olmadığından uyanamaz Allah korusun. 2 saatte bir gerekirse hafif canını yakın yinede uyandırıp emzirin. Postu açalı 1 saat olmuş uyandırabildiniz mi emzirdiniz mi acaba merak ettim?
Deletedmom_58 Muserrefharman09 bir başka posttaki yorumunuzda ben aralarda emdi geri uyudu sanmistim ama şimdi daha detaylı anladım. 2 saatte bir mutlaka emzirin kendisi uyanmasa bile siz bi şekilde uyandırmaya çalışın ki sarılık riski oluşmasın
Momdyg Muserrefharman09 yenidoğan bebekler gece gündüz farketmeksizin 2 saatte bir emzirilmeli ya da beslenmelidir. Bebekler şekeri düştüğü için açlıktan uyurlar. Açlıkta sarılığı tetikliyor. Bence onu gıdıklayın elini o pamuk ayaklarını gıdıklayın çenesini falan sonra besleyin. Çişli bez takibi de yapmalısınız. 2 günlük bebeşinizle güzel bir hayat dilerm♥️
Mybabym-aras Muserrefharman09 belki bazıları beni kınayacak ama şırıngayla mama ver hafiften bir karnı doysun uyanır. Sonrada iyice emzir sakın biberonla vermeki alışmasın . Benimkide öyleydi naptıysak uyanmadı memeyi kavramadı hemşireden mama istedim kızdı kendin emzireceksin uyandıracaksın falan filan ama bebek açlıktan yorgun düşüyor. Ben hemşireyi dinlemedim mama aldım 1cc lik küçük şırıngada verdim bebeğin karnı doymaya başlayınca gözlerini açtı etrafa bakınmaya başladı o uyanınca hiç zorlanmadan onu emzirmeye çalıştım ve başardım çok şükür bu sebeple sarılıkta olmadı pişman mıyım hayır bir daha olsa bir daha yaparım. Sonra doktoruma danıştım böyle böyle yaptım diye iyi yapmışsın çünkü beslenme yetersizliği var bebekte bugünde aynı şekilde devam et dedi çünkü açlıktan uyuduğu için beslenme yetersizliği başlıyor ödemle beraber kendi kilosunuda kaybediyor ertesi gün gittim doktor beslenmesi düzelmiş mamayı bırakabilirsin dedi ve hersey yoluna girdi