sihirbakani
Benim bebeğimde 4. ayına yeni girdi. Aynı şekilde elleri hep ağzında. Ilk birkaç gün doymuyor mu dedim, çünkü gece uyanıyordu copur copur ellerini emiyordu. Sonra baktım karnını sisirene kadar emsede yine aynısını yapıyor. Annemde yeni ayinda yeni huyları olur, itme çekme hareketi olur falan dedi. Ayrıca ac olan bebek ağlar dedi. Bende o yüzden bıraktım.
Ve en çok şuna memnunum kimselerin görmesinden uzak çocuk yetistiriyorum, yorum dinleme mecburiyetim olmuyor