Kızlar kayınvalidem biber turşusu kurmuş. Ama hiç beğenmedim. Ben onu yağlı biber turşusuna çevirebilir miyim? Yani onu kaynatıp yağ ve sirke ile tekrar turşu yapabilir miyim? Bozulur mu? Veya yağlı biber turşusuna nasıl çevirebilirim? Bilgisi olan varmı