Esmaveannesi Merhaba arkadaşlar,ben 8 gün önce regl olmalıydım fakat olmadım. 2 defa test yaptım negatif. Böyle olup hamile olan var mı?
Veragillerden Ben… Altı test altısı negatif. 15 gün gecikmeyle hem de. Meğer geç döllenme olmuş bir de progestronum düşük çıkmıştı o yüzden o testlerde çıkmamıştı gebeliğim. Kan verdim de öyle öğrendim kızımı. ♥️