Merhaba oğlum 16 aylık çok ateşlendi 3 gün sürdü ateş doktor enfeksiyon var diyerek antibiyotiğe başladı 3 günün sonunda ateş düştü vücutta döküntüler başladı doktora sorunca 6. Hastalık var antibiyotiği bırakalım dedi. Kanda enfeksiyon çıktı ama şimdi antibiyotiği yarıda kesiyoruz? Bu hastalıkta antibiyotik kullanımı hakkında bilginiz var mı?