Minikkmr Biz de 13.ayda olmuştuk.1 yaşı geçtiği için nimenrix tek doz yapiliyor.
Nimenrix ve bexeronun ilk dozunu aynı anda olduk.
Bexero 2.dozu ilk dozdan 2 ay sonra olduk.
Son dozu da ağustosta olacağız.
Yani 1 yaş sonrasi 1 doz nimenrix ,3 doz bexero oluyor.
Şu anki Fiyatını bilmiyorum epey oldu biz olalı. 10 gün sonra 19 aylik olacak.