Emreninannesi- evet biz de 2 aydır 2 uyku yapıyor, şöyle 1,5-2 saat uyusa müthiş bı enerjiyle kalkiyor. Ama bu artık çok nadirleşti. 1 saati buluyor o da yarım saatte bir kalkar. Mesela çok değil 11 gibi uyuttum, az önce uyandı ama bu ilk uyanışı ayılma için olmuyor çoğu zaman, sallıyorum tekrar uyuyor veya emmek istiyor. Yani 2 saat uyuyacaksa da gündüz uykusunda 1 kere arada kesin kalkıyor.