Hevimm bende aynı durumdaydım, 1,5 saatte bir uyanıyordu. 2 aylıkken doktor bu kadar sık kalkmaması lazım, sütünün göğüste en az 4-5 saat durması lazım, böyle durumlarda biz
araya bir mama ile giriyoruz dedi. yani gece 1 kez mama önerdi ama ben vermedim. neden vereyim ki sütüm varsa. 2,5 aydan sonra düzene girdi 5 saatte bir kalkmaya başladı. sabredin derim.