Lilan ek gıdada sorun yoksa bence zorlamayın. Benim kızım da 9.5 aylık ve kaşık mamaları dahil hiçbir mamayı devam sütünü kabul etmedi. 6 aya kadar sağdığım sütleri biberonla içerdi 6. aydan sonra biberonu da reddetti. Ama ek gıdada birkaç şey hariç güzel yiyor, kilo alımı oldukça yerinde, kan değerleri iyi. Doktor da hiç zorlama mama için, bıraktım denemeleri geçen ay tamamen🤷🏻♀️