Hndcy çok teşekkür ederim geri dönüşünüz için bugün entübe çıktı nazal destek ile oksijen veriyolar bugün 6.cı günümüz yoğun bakımda bekleyiş devam ben sezaryan doğum yaptım ama yılbaşı gecesi asistan doktorların eline düştüm malesef zor bir doğum oldu bebek ayak gelişti amaliyat sırasında boynuna iki kere kordon dolanmış çıkaramadılar bebeği tamamen doktor hatası yüzünden yavrumdan ayrıyım şimdi