Kızlar dr umuz kahvaltısını kendi kendine yesim dedi ama biz yeni başladık kendi önüne koymaya önceden kaşıkla biz veriyorduk. Bugün ağzını açmadı önüne koyduk kendi yemeye çalıştı ama Şimdi ağzına götürene kadar düşürüyor parmak ucundan bunu geliştirecek ne yapabiliriz. Parmak uçlarını güçlendirmek için egzersiz yada nasıl bir yöntem var yoksa zamanla önüne koydukça düzelir mi