Oglum 4 subatta 20 aylik olacak. Emzirmek istemiyorum artik. Nasil biraktirdiniz. Cok duskun gece en az 3 4 defa kalkiyoruz. Psikolojisini bozmadan nasil halledebilirim. Ilaci falan var mi bunun? Yardimci olursaniz cok sevinirim. Suanda kovit ınfluenza oldum serum bile alamiyorum emzirdigim icin.