Ceren-24
Atama sonuçlanıp çalışacağınız kurum belirlendikten sonra mutlaka arayıp bilgi alın. Çünkü evrak işlemleri oluyor. Şöyle bir işlem yapabilirler; önce sgk kaydınızı oluşturmamız gerek sonra ayrılabilirsiniz diyebilirler. Ayrılık işlemi yaparkende sözleşme feshi olduğundan ki kadroluda da değişen bir şey yok bir sürü birime gidip imza alıyorsunuz. Heleki birimler farklı binalarda vs ise iş daha da uzuyor. En doğru bilgiyi hastaneden alırsınız, her kurumun sicili farklı sistemde çalışıyor olabilir. Bir kaç gün arayla git gel yapmanız gerekebilir.. Ama sen gel çalış yada çalışmak zorundasın gibi bir durum olamaz çünkü çocuk 2 yaşa gelene kadar hakkınız var sonuçta