Kızım tam 3 yaşında tuvalet eğitimini çok kez denememize rağmen başarısız olduk. Kreşe verdim 1 2 haftadır kendi gitmek istiyor. Bulundugumuz şehir aşırı soğuk hemde kreşe gidiyor diye cesaret edip başlayamamıştım. Dün ilk adımı attım sabahtan bezini çıkardım 2 defa üstüne yaptı onun dışındakileri hep tuvalete yaptı. Hatta kendi söyledi çişim geldi diye gittik falan buraya kadar sıkıntı yok. 2 kez kakasını altına yaptı çişini söylerken kakasını neden söylemiyor acaba? Bir de dün gece hastalandı o yüzden gece yatarken bez taktım henüz tutmayı bilmiyor 10 15 dkda bir tuvalete giriyoruz. Sizce gündüzle geceyi aynı anda mı bırakmalıyım yoksa gündüzü tamamen alıştırıp geceye öyle mi geçmeliyiz? Bir de bu süreçte kreşe ara vermeli miyim sizce orada 5 saat falan duruyor tuvalet el yıkama gibi durumları biz hallediyoruz. Bilgi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌺