kızlar merhaba oğlum 29 ekimde 3 aylık olacak başımdan beri prima premium care kullandım sonra çok pahalı bez değiştirelim dedik molfix aldık alerji yaptı sonra dedim sleepy deneyeyim sleepy güzel gidiyordu sonradan pişik yaptı öyle böyle değil ama şimdi tekrar prima aldık napıcaz bu nasıl düzelir böyle mi gidecek hep primalar çok pahalı ama düzelmezse mecbur alıcaz