Nrc-2 Ozzyey benim kızımda öyleydi sarısını bebek bisküvisi ve birazda labne peynirle karıştırıyordum evde ıhlamur varsa ıhlamurlada ıslatıyordum mama kıvamında oluyordu ve öyle yiyordu. Şuan bir yaşında hala yumurtayı sevmiyor bende zorlamıyorum🤷🏻♀️