yamans sizinle boyumuz ve kilomuz aşağı yuları aynıymş. Bende 174 64 ile hamile kalıp 81le doğuma girmiştim☺️40 günlüklen 71e düşmüştüm ☺️ Ama ben ıvır zıvır çok yiyordım tatlılar falan🙈ıvır zıvır yemeyip sağlıklı be düzenli beslenirseniz kilolar gider. Ama abartılı yerseniz daha da kilo alırsınız. Ben 2bucık aylıkken emziren anne diyetine başlamıştım. Hem sütüm artmıştı hem kilo vermiştim. Emzirirken önemli olan önce bol su içmek (günde 4ltyi bulsun), düzenli beslenmek. Günde 3ana 3ara öğün olmalı. Ana öğünlerinizde 2şer dilim tam bugday ekmeğini eksik etmeyin. Et balık mutlaka hergün 1öğünde olmalı. Bol salata roka ve dereotunu bol bol kullanın. Size bir öğün hem kolay hem doyurucu bir tarif vedicem . 2 yemek kaşığı bulgur haşlayın, bol dereotu rokadan oluşan salatanızın içine haşladığınız bulguru ekleyin. Yanında köfte,tavık,balık,et o an neyiniz varsa bir miltar yiyin. İçerisnde bılgur olduğu için ekmek yok. Bulgur koymazsanız 2dilim elmek.bulgur süt yaptığı için ben mutlaka ekliuordum. Bir de ben bu salataya ton balık eklediğimde inanılmaz süt yapıyordu. Her annenin süt yapan bir gıdası vardır benim buydu. Ara öğünlerde kuruyemiş, yoğurt, kefirden faydalanabilirsiniz.