Mama her bebekte farklı etki gösteriyor elbet fakat tavsiye olarak söyleyebilirim .. Smilac Kullanıyoruz biz .2640 dogdu kızım hastaneden 2450 kg ile cıktık .. emziremedim maalesef mama verdim hep suan 4.ayımızdayız haftaya kontrolü var ama gecen ay 5700kg olmustu muhtemelen suan da da 6700-7 kg civarındadır … kakasını da yapıyor mide bulantısı kusmada yaşamadık biz hiç doktoru bunu kullanmamızı söyledi çünkü kaka problemimizde vardı .. ben cok memnunum fakat tek sorun cok zor bulunuyor tedarikte sıkıntı var .. ben stoklu gidiyorum o yüzden