Pelopelo Bizimki 4. Ayımız zor gecmisti. Tam gece uykusuna alistmisti 7de 8de yatiriyordum ki bozuldu cok direndi uyumadı. Geceleride 2 3 kere uyaniyordu stabil bizde bu. 4. Ay zor geciyor.😒 Çözümü 4. Ayın gecmesini beklemek bence 5. Ayda duruma gore hareket edersiniz. Çünkü bazı şeyleri kabulleniyorsunuz ve bebeğinize gore hareket etmeye basliyorsunuz🙂 sevgiler