Loveismom çok geçmiş olsun. 9 Aralık’ta hasta olduk oğlum hem antibiyotik şurup hem antibiyotik iğne kullandı. Eşim iki kutu antibiyotik ve ayrıca iğne kullandı. Tam atlattık derken domuz gribi olduk, onda da ENFLUVİR kullandı eşim ve oğlum. Ben hamile olduğum için parol dışında hiç ilaç kullanamadım ve hala iyileşemedim. Onlar da iyi-kötüer tam iyileşme hala olmadı.