Mihrimah34 çok normal daha çok küçük zor uyanacak uyandı sanacaksınız yine uykuda. Bazen saatler geçmiş olacak uyansın diye ama zaten şu an dakikalarca ememicek ki sizi. Yorulacak bekleyecek, uyuyacak. Eğer hiç memede durmuyor ve sütünüz de geliyor ise sağım yapın. Biberon ile mama vermeye devam ettiğiniz sürece bebek için yemesi kolay ve midesini normalde daha fazla doldurduğu için emmek istemicek, emmedikçe ve sağım yapmadığınız sürece süt git gide de azalacak. Şu an midesi zaten çok küçük 7 ml boyutunda azıcık sizden aldığı süt ile doyacak. O yüzden yüksek miktarda mama verip midesini büyütmeyin. Sağdıklarınızı da direk biberon silikon ucu ile değil kaşık biberon ile verin ki bebeğin kafası karışmasın meme reddi yaşanmasın.