4 ay2 günlük kızım var. Doğduğundan beri uyku problemi çekiyoruz. Dördüncü ay atağı dedikleri zıkkım beni hiç sarsmadı yani. Geceleri asla uyumuyor. Gündüzleri de asla uyanmıyor. Ben ne gece, ne gündüz uyuyabiliyorum. Beyin denen şey kalmadı bende. Sık sık baş dönmeleri yaşamaya başladım. Günde en az iki defa kakasını da yapıyor gazını da çıkartıyorum. Ama sürekli yılan gibi sürekli her an kıvrılıyor, uyurken bile Kıvrıla Kıvrıla kendini uyandırıyor. Uyutmak zaten işkence. Emzirirken uyumuyor, emzirdikten sonra gezdiriyorum uyumuyor, ayağımda sallıyorum uyumuyor, yatağında sallıyorum uyumuyor, yok bu çocuğa gece uykusu yok yemin ederim Çıldırıyorum artık. Gece uyusun diye Gündüz uyanık bırakmaya çalışıyorum Bu sefer uykusuzluktan ağlıyor uyanmıyor. Uyku eğitimine verecek param yok Allah için ne yapayım