Gulsah_26Y suan acılden gelıyorum ve 3 gundur ıkıncı gıdısım bızde de durum aynı malesef oksurme hapsırma yok sadece burun tıkanıklıgı cok zor durumdayız bızde bebegım nefes alamıyor sabaha kadar oturuyorz resmen meme bıle ememıyor doktorumuz sabah aksam ıburamın zero onerdı 2 saatte bır 5 er damla serum fızyolojık damla (kesınlıkle sırtusu pozısyonda olacak dedı yan yatırılmayack bogazıda temızlensın dıye) ızotonık su ıle gunde 4 kez 2cc seklınde hava verılecek bır de yakaya surulen damla onerdı zaten almıstım kullanmaya devam dedı// bu arada 7 aylık bebegım//