Hosgldnhytma yaa Allah aşkına 4 aylık bebek yapma canım ya boşuna sıkma canını 4 ay önce anasının karnındaydı napsın halay mı çeksin takılmaaaa ,sakın kıyaslama sende çünkü hayat boyu böyleleri çıkacak çok mutsuz olursun sürekli kıyaslarsan bu 4 ayla bitmiyor ki 1 yaşı 2 yaşı oooo ne kıyaslar gelecek her bebek sonra her çocuk her şeyi yapacak Allah’ın izniyle aceleye gerek yok gelişimi yerindeyse sağlıklıysa sen bebene bak kimseye bakıp canını sıkma onlar ne diyorsa 6 aylık bebe için sende katıl aaa evet yaa falan takılma. Senin gözün sadece kendi bebende olsun başkalarının bebeklerini görme boşver 😘😘