Doğdu Doğalı gece uykularımız yok son 1 aydır 1 yaş sendromu atak hepsi birbirine karışdı ve sürekli ağlıyor hergece ağlıyor cok uykusuz ve yorgunum saat gece 1 de uyudu yarım saat sonra ağlayarak uyandı kalktım hemen emzirdim buraya kadar hersey normal ama gözümü uyjudan açamıyorum göysümde uyudu beşigine koymamla tekrar ağlama başladı sadece sunu dedin şiii azram ne istiyorsun annem artık uyu uyku arasında bir ağlama krizine girsi nefes kesildi korktu sanırım yüksek seslede söylemedim oda beklemiyodu 1 saat ağladı benden kaçdı babasında ağladı kızımı cok üzdümn😢şimdi birşekilde sakinleşti uyutuyorum ama kendimi çok kötü hisdediyorum şimdide ben ağlıyorum beni affedermi unuturmu çok özür diledim sıkı sıkı sarıldım ama o an uykusuzlukdan öyle dedim çok kötü bir anneyim 😢😢😢😢