Tontisalya Kızlar 6,5 aylık kızım var birden ateşi çıktı.bu aralar eli hep ağzında ve huzursuz baş bölgesinde ateşi var kulakları kızarık siz neler yaşadınız yardımcı olur musunuz ?😰
ruveydaensar Tontisalya ay inşallah kolay atlatır bu süreci. Diş belirtisi olarak söylenen her şeyi yaşıyorsunuz 🤗 ben de heyecanla bekliyorum post bile açtım ama daha var galiba bizim için 😅 diş eti çok kabarık mı
Pnarsaka Tontisalya benimkide 6.5 aylık şu ara eline ne alsa deli gibi ağzına sokup kemiriyor ve hırçınlaşıyor tam kaşıyamadığı için sanırım jel ve tarçınlı zeytinyağ sürüyorum günde bir kaç kez Bide gündüz uykularından çığlık atarak uyanmya başladı bazen durduk yere sanki bi yerine biley olmuşcasına ağlıyor hıçkıra hıçkıra. Ateş çok hafif yan alın kısımlarında var bugün ishal olmuş bideıda belirtiler arasında İnş kolayca atlatırlar
Tontisalya ruveydaensar hayırlısıyla inşallah sizinkide çıkarır ☺️ Dün baktığımda çok kabarık değildi bugün pek baktırmadı atesi varmı sizinkininde?
ruveydaensar Tontisalya yok ateşi çıkmadı o yüzden erken sanırım diyorum . Çünkü ateş olunca bı hafta içinde çıkarıyor diyorlar . Daha ateş falan olmadigina göre bekliyoruz 🥲 benim kızınki kabarıktan sayılıyor mu acaba onu bile bilmiyorum 😂
Tontisalya ruveydaensar evet öyle diyorlar bakalım hayırlısıyla bizde bir çıkarsaydık . Açıkçası diş değilde başka bir durum mu var diye düşündüm ama suan tamamen diş belirtileri gösteriyor atesi 38i geçmiyor ve belli bölgeler de daha çok bas kısmında var eğer atesi yarında devam ederse doktora göstermk istiyorum diş atesi en fazla kaç gün sürüyor bilgisi olan var mı
Tontisalya Pnarsaka Pnarsaka pırasa sapıda çok iyi geldi bize . Çok kemirdi ve rahatlattı sanırım daha enerjikti o elindeyken umarım sizde kolay atlatırsınız
Tontisalya Pnarsaka bizdede o ağlamalar çok daha öncesinde yaşamıştık ama geçti İshal durumu bende yok ama bugün olması gerektiğinden daha geç kaka yaptı Diş ile bir ilgisi olabilir mi bilemiyorum 🤦♀️🤦♀️